שירותי גרירה בחיפה
0722-60-10-72
שירותי גרירה
הנגררים הפכו לקלים וקומפקטים בעלי הליך רישוי, טסט וביטוח פשוטים דבר שהגביר את חסכון הדלק ונוחות השימוש.
מתקני אופניים ייחודיים קלים להרכבה וקומפקטים לוו גרירה פותחו וקיום ווי גרירה מתאימים לא רק לנגררים ועגלות אלה גם לנשיאת מספר רב של זוגות אופניים בקלות ומהירות מקסימלית.
סיבה נוספת היא כמות המתקינים הגדולה בכל רחבי הארץ שגרמה לענף ווי גרירה לפרוח במהירות ולעלות את כמות הרכבים עם ווי הגרירה על הכביש. עם זאת צריך לזכור שכמות המתקנים גדלה אך במקביל צצו הרבה מתקנים לא מורשים המתקנים ווים לא מקוריים שעללוים לגרום נזק בלתי הפיך לרכב בתחום החשמלי וגם לשילדת הרכב.
בנוסף לסיבות הנזכרות לעיל החלו המתקינים למכור את ווי הגרירה בעסקה הכוללת רישום של וו הגרירה ברישיון הרכב דבר הגרם להליך התקנת וו הגרירה להיות מהיר ונוח וחסך הרבה זמן וטרטורים לבעלי הרכבים. משרד התחבורה מצידו פתח מאגר אינטרנטי המאפשר לכל בעל רכב תוף מספר דקות לקבל את כושר הגרירה לרכבו. בנוזף נתונים עלו מודפסים על רישיון הרכב תחת הכותרת כושר גרירה עם וללא בלמים.
כמו כן השנים שחלפו וההתפתחות הטכנולוגית גרמו לווי הגרירה להתאים את עצמם לכל רכב ע"י מינימום משקל ומקסימום חוזק בעזרת שיתוף פעולה של יצרניות הרכב והמפעלים המורשים באירופה פיתחו לכל רכב וו גרירה יעודי בישבילו, המתחבר ללא קידוחים או חיתוכים, ע"י חורים הקדוחים בשילדת הרכב מבעוד מועד. ווי הגרירה הפכו להיות יותר ויותר יפים לעין היום הם כבר לא גוש מתכת היוצא בצורה לא אסטטית מהטבון האחורי של רכבכם. כיום ישנם ווים נסתרים שעין לא חדה בכלל לא תבחין בקיומם.
ווי גרירה נבדקים במפעל היצרן במכונות תלת מימד הבודקות אותם בשלושה מישורים ומדמות העמסה מקסימלית. בנוסף עוברים ווי הגרירה בדיקת עמידות בפני נזקי אקלים.
כיום קל פשוט ויותר מתמיד משתלם להתקין ווי גרירה על רכבכם התהליך לוקח בין שעה לארבע שעות של עבודה על הרכב.
שירותי גרירה בחיפה
בנקים רבים כגון בנק לאומי משתמשים בקבלת ביטחון " נכס משועבד" מה זה אומר ומה הם הסיכונים , איך ניתן לבדוק שעבוד נכס ומהם ההשלכות כאשר לא ניתן להחזיר את הכסף או כאשר מכורים את הנכס.
למה בדיקת שיעבוד רכב חשובה -
משום הממוצע הגבוהה של אנשים אחד ל 5 במקרה של שיעבוד כלפי רכבים , בדיקת שיעבוד חשובה על מנת לבדוק אם קיים מישכון או שיעבוד על הרכב הנבדק .
גרר
6.פתיחת האומים- בשיחרור האומים עליך לזכור כי האום העליון צריך להיות האחרון מבין הברגים יתכן שתצרך לעשות שימוש במשקל גופך,שמן לפתיחה הראשונית של האומים לאחר שיחרור ראשוני של האומים הרם את הרכב בעזרת ג 'ק לגובה שבו יהיה לך נוח להמשיך ולפתוח את הברגים ולהוציא את הגלגל עם הפנצר פתיחת האומים תעשה עד שניתן לפתוח אותם באופן ידני ללא שימוש בכלים.
7.הסרת הגלגל- שים את שתי ידיים קצת מתחת לאמצע משני הצדדים כדי למנוע פגיעה ושחרר את האומים ושלוף את הגלגל החוצה.
8.לפני התחלת הרכבבת האומים לאחר שויידאת שכמות האויר בגלגל הרזרבי בהתאם באמצעות מד לחץ, הכנס את גלגל הרזרבי והתחל להרכיב את האומים סדר הרכבת הברגים צריך להעשות בצורה הפוכה מפתיחת האומים.
9. לאחר ששמת את הגלגל וסיימת להדק את האומים עם הידיים .
הורד את האוטו בעזרת הגק והמשך לחזק את האומים עם מפתח עד הסוף ,פעולה זו צריכה להיעשות לא במעגל, אלא באופן סימטרי, זה יבטיח את היישור הנכון של גלגלים בעתיד, הוצא את הג'ק מתחת לרכב.
10. בדוק נזילות אויר ,בדוק שאין דליפת אוויר מהפטמה של הגלגל אם זה בסדר, הרכב על הפטמה את הכובע.
11.החזר את הגק,כיסוי הגלגל ,הגלגל המפונצר ושאר הכלים שנעזרת בהם לתא המטען.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה