שירותי גרירה ביבנה
0722-60-10-72
שירותי גרר
דגמים והבדלים:
בארה"ב מיוצרים כלים המיועדים לשוק האמריקאי, ואילו לישראל, מיובאים חלק קטן מתוך מגוון של מיולים גדול אותה מייצרת חברת קוואסקי. את ההבדלים אפשר למצוא בעיקר במחיר, ובאבזור.
לדוגמא: מיול דיזל דגם 4010 הוא כלי רכב לעבודה מסיבית. כלי חזק מאוד, וידידותי למשתמשים בו. יכולת העבירות הגבוהה, כושר הנשיאה והגרירה יוצאי הדופן והנעת 4X4 הופכים אותו לכלי עבודה נוח מאד לתחומי החקלאות, הגינון, התעשייה, סיור, וכוחות הביטחון, ובמקרים רבים, יכול להחליף שימוש בטנדר או רכב סיור.
דגם נוסף של מיול דגם 4000 עם כושר עבירות מדהים (כמו של ג'יפ) אמינות מוכחת (כמו של טרקטור) וזריזות של טרקטורון, מאפשר לך נסיעה מלאה בביטחון ללא חשש להיתקע באמצע הדרך. מנוע הבנזין במיול 4000, שקט וחסכוני ומצליח לספק כוח אדיר גם בסל"ד נמוך. היציבות הגבוה, ואמצעי המיגון המיוחדים יעניקו לך את הביטחון הנדרש בנסיעת שטח מכל סוג. בנוסף לכך, מיול 4000, מצויד בגיר אוטומטי פשוט מאוד לתפעול נוח לנהיגה ומוגן מפני מים.
סיימת לנהוג בשטח?! תוכל בקלות לטפס אל הכביש הקרוב ולהמשיך בנסיעה מנהלתית על כל כביש בישראל. כי כמו כל הדגמים של המיולים גם דגם 4000 מורשה לנסיעה בכביש.
שירותי גרירה ביבנה
האחיזה שלנו בעייתית, וכל בלימה של הרכב מלפנינו קשה להאמין שנצליח לעצור. תאונות חזית אחור, וגם תאונות אחרות שנובעות מאיבוד שליטה, נפוצות מאוד בגשם. אם אנחנו שומרים מרחק – הסבירות לתאונות כאלה צונחת.
ה. להוריד את הידיים מההגה בכל מצב גם בימי הקיץ היפים ועל אחת וכמה בימי החורף רמת הריכוז צריכה להיות מקסימילית . דברים קורים סביבנו: יש שלוליות, נהגים שנצמדים מלפנים ומאחור, ילדים במעילים שאינם רואים כמעט כלום (גם לא אותנו), פקק לא צפוי בגלל שבר בכביש או תאונה (מישהו שלא הקפיד על ההמלצות האלה...) – בקיצור, הריכוז בעת נהיגה בגשם צריך להיות ברמה גבוהה במיוחד. ווליום נמוך ברדיו, טלפון שלא מקבל יחס, ראש רענן ושתי ידיים על ההגה, סבבה?
ו. לנסוע במכונית לא תקינה בתור מפקדי המכונית, אתם רוצים (מאוד מאוד) לדעת שהמכונית שעימה אתם מסתובבים בגשם – תעמוד בתנאים הבעייתיים. נכנסים למכונית ביום גשום, מתניעים ומתכוננים לצאת? האם אתם יודעים שהצמיגים טובים? המגבים יימחו את הגשם לחלוטין ולא יימרחו אתכם? האורות פועלים – כדי לראות וגם כדי להיראות כראוי? האם הבלמים שלכם טופלו, ותצליחו לבלום במקרה חירום (ולא חסרים כאלו בגשם)? מפזר האדים עובד?או יש לנו את מטלית הפלא - אם אתם שלמים עם עצמכם – צאו לדרך. אם לא – מישהו באמת מוכן לקחת על עצמו אחריות ולוותר על נסיעה ברכב .
ז.משקפי שמש – פריט חובה ברכב גם בחורף – השמש מפציעה לאחר מבול ופתאום הכביש מסנוור אותנו ברמה מטורפת. זה הזמן ,להאט ,כמובן תוך מבט לאחור ,להרכיב משקפי שמש ולהמשיך לנהוג בזהירות . הולך רגל ואפילו מכונית שלא הדליקה אורות , הופכים להיות "בלתי נראים" במצב שכזה .
אז- נפעיל שיקול דעת , נהיה אחראיים וסבלניים ונגיע בשלום ליעדינו , נסיעה נעימה .
גם אני רוצה להיות ג'יפאי-
גרר
תיקון/טיפול לרכב הוא כמו טיפול אצל רופא השיניים כואב אבל הכרחי.
אך כיום מצב שוק חלקי חילוף לרכב השתנה בזכות חברות ייבוא חלקי חילוף לרכב באמצעות קניה ישירה מהחברה ולא דרך המוסך תוכל לחסוך כסף ,הדרך לעשות זאת היא להעזר בתעשיית ייבוא חלפי חילוף מקוריים או חלופיים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה